MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Internet i nowe trendy»Twórcza odwaga

Newsletter

Twórcza odwaga

Twórcza odwaga (Tom Kelley, David Kelley)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Twórcza odwaga

Otwórz się na Design Thinking 

Internet i nowe trendy, Psychologia biznesu

Tom Kelley, David Kelley

  • ISBN: 978-83-8087-761-0
  • format 158 x 233 mm
  • 280 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book


Sądzisz, że nie jesteś kreatywny?
Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować
i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.


NAJWYŻEJ CENIONE CECHY
Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą.


METODA TWÓRCZEGO MYŚLENIA
David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia
i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań
. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.

Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy
z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają.

Dzięki tej książce:
 • zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa,
 • rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność,
 • znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem,
• i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE!
 


 

David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda.

Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business.


IDEO
zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i biznesowego dla firm, wspierając je
w obszarach dotyczących organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także sprzedażą, marketingiem
i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej stworzonej
w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla młodych (generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich banków.

Liderzy IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych
i Hasso Plattner Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych.

 

POLECAMY RÓWNIEŻ:

Buntownicy

Adam Grant

49,90 zł
Dodaj do koszyka

Kreatywność S.A.

Ed Catmull, Amy Wallace

44,90 zł
Dodaj do koszyka