MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Motywowanie»Kreatywność S.A.

Newsletter

Kreatywność S.A.

Kreatywność S.A. (Ed Catmull, Amy Wallace)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Kreatywność S.A.

Droga do prawdziwej inspiracji 

Motywowanie, Psychologia biznesu, Zarządzanie i strategia

Ed Catmull, Amy Wallace

  • ISBN: 978-83-8087-637-8
  • format 158 x 233 mm
  • 392 strony
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book » audiobook » audiodownload


Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata!
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".


KULTURA KREATYWNOŚCI
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją
i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
A oto garść porad Eda Catmulla:
  • Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
  • Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.
  • Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.
  • Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.
  • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.

Uznana jedną z NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK ROKU przez magazyny: The Huffington Post, Financial Times, Success oraz Library Journal.

 
***
  Ed Catmull opracował metody pozwalające usunąć i rozbić przeszkody stojące na drodze do kreatywności, wykorzystać kreatywność w dążeniu do doskonałości, oraz – co robi największe wrażenie – zbudować trwałą kulturę zdyscyplinowanej kreatywności, tak w czasach porażek, jak i sukcesów.
           - Jim Collins, współautor książki Od dobrego do wielkiego oraz Wielcy z wyboru

  Zbyt często staramy się utrzymać w pracy status quo. Ta książka jest o tym, jak je rozbić.
           - Seth Godin, autor światowych bestsellerów z zakresu marketingu

  Kreatywność S.A. może być najważniejszą książką na temat zarządzania w historii.
           - „Fast Company

  Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu.
           - Piotr Jaworowski, Ars Thanea
 


 

Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah.

Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. Wcześniej pracowała w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.