MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Motywowanie»Zrobione!

Newsletter

Zrobione!

Zrobione! (Jon Acuff)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Zrobione!

Naucz się kończyć to, co zacząłeś 

Motywowanie, Skuteczne działanie, Zarządzanie i strategia

Jon Acuff

  • ISBN: 978-83-8087-580-7
  • format 141 x 218 mm
  • 244 strony
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book


Cierpisz na „słomiany zapał”?
Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele?
Podobają ci się wszystkie nowe pomysły?
Z zaczynaniem nie masz problemu, ale nie potrafisz niczego doprowadzić do końca?

NA KRAWĘDZI REALIZACJI
Badania dowodzą, że niepowodzeniem kończy się aż 92 procent wszelkich postanowień noworocznych. Wielu ludzi prowadzi życie na krawędzi… Na krawędzi realizacji. Dlaczego? Ponieważ najtrudniejszą przeszkodą na drodze do osiągania celów nie jest lenistwo czy fakt, że się za mało staramy – jest nią perfekcjonizm. Jesteśmy swoimi najostrzejszymi krytykami. Kiedy wydaje nam się, że nie zrobimy czegoś porządnie, wolimy w ogóle tego nie robić. Właśnie dlatego najczęściej rezygnujemy z jakiegoś wyzwania już w pierwszym albo drugim dniu, wtedy, gdy zaczynamy odchodzić od ideału – wtedy, gdy uzyskiwane przez nas wyniki niemal zawsze okazują się gorsze od naszych ambicji.

Jesteś zmęczony wiecznym zaczynaniem i chcesz zacząć wreszcie regularnie kończyć rozpoczęte projekty?
Masz dwa wyjścia: możesz dalej robić sobie wyrzuty i starać się bardziej, bo przecież tym razem w końcu ci się uda, albo możesz przeczytać tę książkę i zmienić swoje podejście.


SKUTECZNOŚĆ WIĘKSZA O 43%
Opisywane w tej książce strategie są na pierwszy rzut oka nielogiczne. Warto jednak wiedzieć, że opierają się one na badaniach przeprowadzonych przez uniwersyteckiego pracownika naukowego na kilkusetosobowej próbie. Kto by pomyślał, że zwiększanie frajdy, eliminowanie własnych tajnych zasad czy celowe wykreślanie niektórych aspektów naprawdę działa! Dane nie kłamią. Ludzie, którzy dobrze się bawią, są o 43 procent skuteczniejsi. Wyobraź sobie, że gdy zastosujesz się do tych kilku prostych zasad, możesz być o 43 procent skuteczniejszy w nauce gry na gitarze, przestrzeganiu diety czy prowadzeniu firmy. Tak więc jeśli jesteś gotowy zakończyć sprawy, na których naprawdę ci zależy, z tej książki dowiesz się, jak dokładnie masz to zrobić. Przeczytaj ją i skończ wreszcie to, co zaczynałeś już tyle razy!

 

  Świat jest usłany niedokończonymi książkami, niemal założonymi firmami i prawie zaczętymi dietami. Kto wiedział, że tajemnica tkwi w tym, aby lepiej się bawić, wyeliminować wyznawane tajne zasady oraz pogodzić się ze swoją niedoskonałością? Wie o tym Jon Acuff, niedługo dowiesz się i ty.
           - Steven Pressfield, autor książki The War of Art

  UWAGA: Jeżeli dalej chcesz beztrosko wieść życie, w którym wszelkie prawdziwe wyzwania osobiste i zawodowe odkładasz na później, nie czytaj tej książki! Jon Acuff pisze z polotem, dowcipnie – i co najważniejsze – z wielką wyrozumiałością, tym samym utrzymując miejsce lidera w moim rankingu autorów książek biznesowych.
           - Lindsay Teague Moreno, autorka książki Getting Noticed

  Prześladują cię nieukończone zadania i nieosiągnięte cele? Ja należę do tych, którym podobają się wszystkie nowe pomysły, więc doskonale wiem, jak to jest zaczynać coś w poczuciu ekscytacji, a potem doświadczać trudności z kończeniem tego. Na szczęście na ratunek spieszy nam jak zawsze zabawny Jon Acuff. Jego książka wymienia wiele sposobów, na które sami sabotujemy własne postępy, daje nam również potężne narzędzia pomocne w kończeniu rozpoczętych spraw. Przeczytaj książkę Jona i wykorzystaj zawartą w niej mądrość, a gwarantuję, że osiągniesz swoją prywatną metę i będziesz się przy tym znakomicie bawił.
            - Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menedżer i Jednominutowy mentor

  Każdy lider liczy przede wszystkim na to, że jego zespół osiągnie stawiane mu cele. Niestety z roku na rok pojawia się coraz więcej czynników rozpraszających naszą uwagę, więc osiąganie celów staje się coraz trudniejsze. Ta książka istotnie pomaga w rozwiązaniu tego problemu. Podejrzewam, że firmy będą kupować ją na kartony!
            - Reggie Joiner, dyrektor generalny i założyciel The reThink Group
 


 

Jon Acuff - autor takich bestsellerów „New York Timesa”, jak Start, Quitter czy Do Over. Popularny prelegent, bloger, aktywny użytkownik Twittera i twórca wyzwania internetowego „30 Days of Hustle”.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www autora.