MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Dawaj innym szczęście

Newsletter

Dawaj innym szczęście

Dawaj innym szczęście (Tony Hsieh)

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

W sprzedaży od 08.06.2018r.

Dodaj do przechowalni

Dawaj innym szczęście

Ścieżka pasji, zysku i celu 

Zarządzanie i strategia

Tony Hsieh

  • ISBN: 978-83-8087-585-2
  • format 158 x 233 mm
  • 268 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.
Staraj się zmienić świat.
   Aaa, i zarabiaj pieniądze…

Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.


 Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.
        - Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy

 W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście.
        - Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project

 W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze
i szczęściu.
        - Lance Armstrong


10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:

 -> 10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto
w niespełna dziesięć lat.
 -> 9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
 -> 8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
 -> 7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
 -> 6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
 -> 5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
 -> 4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
 -> 3. Chcesz zbudować coś szczególnego.
 -> 2. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu.
 -> 1. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę.
 




W roku 1999, w wieku dwudziestu czterech lat, Tony Hsieh sprzedał LinkExchange, firmę, którą współzałożył, Microsoftowi za 265 milionów dolarów. Następnie dołączył do Zappos jako doradca i inwestor, a ostatecznie został dyrektorem generalnym firmy. Pomógł Zappos rozwinąć sprzedaż brutto z prawie zerowej do ponad miliarda dolarów rocznie i trafić na listę „Najlepszych firm, dla których warto pracować” magazynu „Fortune”.

Aby dowiedzieć się więcej, możesz wejść na stronę internetową autora.