MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Internet i nowe trendy»Biznes w świecie mobile

Newsletter

Biznes w świecie mobile

Biznes w świecie mobile (Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska, Noemi Gryczko)

Nasza cena

29,93 zł

39,90 zł

RABAT 25%

Biznes w świecie mobile

Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną 

Internet i nowe trendy

Sylwia Żółkiewska, Małgorzata Rycharska, Noemi Gryczko

  • ISBN: 978-83-7561-866-2
  • format 141 x 218 mm
  • 138 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami


Prowadzisz małą firmę albo chcesz wystartować z własnym biznesem? Widzisz, że twoi klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych, chcą kupować i zamawiać usługi w tym kanale? Zastanawiasz się, czy warto opracować aplikację mobilną, która odpowie na potrzeby klientów i zapewni ci korzyści finansowe i wizerunkowe? Chcesz rozwinąć swój biznes korzystając z technologii mobilnych?

Biznes w świecie mobile to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób kompleksowy przedstawia, jak przystąpić do tworzenia aplikacji lub gry mobilnej na platformy Android i iOS. W przystępny sposób prowadzi przez cały proces tworzenia aplikacji: projektowanie, produkcję, promocję i utrzymanie aplikacji. Autorki dzielą się wieloletnim doświadczeniem projektowania i tworzenia produktów mobilnych. Przytaczają przykłady najlepszych polskich aplikacji mobilnych i opisują, co zrobili ich twórcy, aby stały się sukcesem.

Dowiesz się:
• czego oczekują klienci i jakie są najnowsze trendy mobile
• jak projektować usługi mobilne w oparciu o metodę design thinking
• do czego w biznesie przydaje się wirtualna i rozszerzona rzeczywistość i co oznaczają pojęcia: agile, churn, ASO,
user experience
• ile trwa i ile kosztuje produkcja aplikacji w polskich warunkach.

Praktyczne wskazówki ułatwią ci:
• decyzję, czy aplikacja mobilna najlepiej odpowie na potrzeby twoich klientów
• zarządzanie projektem tworzenia gry lub aplikacji mobilnej oraz wybór podwykonawcy
• wykonanie aplikacji przy użyciu ogólnodostępnych płatnych i bezpłatnych narzędzi
• przygotowanie produktu do publikacji w app markecie
• analizę zachowań użytkowników.

Poradnik pomoże ci opracować:
• model biznesowy
• prototyp aplikacji
• strategię wejścia na rynek i plan promocji.


Poradnik powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą mieć pewność, że pieniądze zainwestowane w tworzenie nowego rozwiązania zostaną dobrze wydane. Dlatego przedstawiamy wypróbowane przez autorki metody, które minimalizują ryzyko niepowodzenia i nie wymagają inwestowania dużych funduszy na początku procesu tworzenia aplikacji lub gry mobilnej.

Zapraszamy do świata mobile!
 




Sylwia Żółkiewska
- projektantka, entuzjastka nowych technologii, propaguje wiedzę na temat kreatywnego wykorzystania aplikacji mobilnych w edukacji, kulturze i biznesie. Ponad dziesięć lat projektowała multimedia dla dużych firm i marek, współtworzyła kilkanaście gier i aplikacji mobilnych.
Więcej: strona www Autorki

Małgorzata Rycharska - ekspertka z dziedziny projektowania usług, projektowania zorientowanego na użytkownika, entuzjastka i praktyk design thinking. Od kilkunastu lat projektuje e-usługi, gry i aplikacje mobilne oraz tworzy skuteczne modele biznesowe.

Noemi Gryczko - zachęca firmy i instytucje do eksperymentowania z nowymi technologiami. Od ponad dziesięciu lat projektuje i wdraża innowacyjne produkty i usługi z wykorzystaniem metody myślenia projektowego (design thinking).
Więcej: strona www Autorki