Pięć wydawnictw - jedno zamówienie i jeden koszt wysyłki - Zapraszamy do korzystania z połączonych koszyków! 

Książki dla profesjonalistów
Zaloguj się
0
Twój koszyk
0,00 
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!
Książka
* Porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
48,68  64,90  *
Dostępność: dostępny
Wybierz ilość
+ -

Od dobrego do wielkiego

Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
Autor: Jim Collins
  • Tytuł oryginału: GOOD TO GREAT
  • Data wydania: 16.02.2018
  • Ilość stron: 288
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Format: 158 x 233 mm
  • Tłumacz: Marcin Wąsiel
  • ISBN: 978-83-8087-401-5

Opis książki

Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów?
I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną?

Jim Collins wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola
i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny.
Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity.

W książce Od dobrego do wielkiego znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki.

 
 Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejednokrotnie zaskakujących i niezgodnych
z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.

 [fragment]
 

 

JIM COLLINS jest współautorem bestsellera Wizjonerskie organizacje, jednej z najlepiej sprzedających się książek biznesowych w historii. Szkoła Biznesu na Uniwersytecie Stanforda, w której Collins wykłada przywództwo, uhonorowała go nagrodą za nadzwyczajne postępy w nauczaniu. Obecnie Collins wiele czasu poświęca swojemu laboratorium badawczemu w Kolorado, gdzie prowadzi zaawansowane prace nad alchemią przywództwa.

Collins nie tylko pisze i wykłada. Jest praktykiem zarządzania. Współtworzył wiele wizjonerskich organizacji. Jedną z nich jest nadzwyczajna firma budowlana DPR Construction, która projektowała i wzniosła m.in. fantazyjną siedzibę studia Pijar.
Z doradztwa Collinsa skorzystało ponad stu zarządzających znanych korporacji.
Inne książki Collinsa, życzliwie przyjęte przez czytelników w wielu krajach, to m.in. Jak upadają giganci oraz Wielcy
z wyboru
.

Oceny i recenzje klientów

Brak ocen i recenzji

Polecane produkty

Twoja firma 2.0
Jim Collins, Bill Lazier
Twoja firma 2.0
Twoja firma 2.0
Od dobrej do wielkiej
52,42 

Inne książki Autora: Jim Collins

OUTLET
Wielcy z wyboru OUTLET
Jim Collins, Morten T. Hansen
Wielcy z wyboru OUTLET
Wielcy z wyboru OUTLET
Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
29,95 
OUTLET
Wizjonerskie organizacje OUTLET
Jim Collins, Jerry I. Porras
Wizjonerskie organizacje OUTLET
Wizjonerskie organizacje OUTLET
Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
32,45 
OUTLET
Od dobrego do wielkiego OUTLET
Od dobrego do wielkiego OUTLET
Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
32,45 
Twoja firma 2.0
Jim Collins, Bill Lazier
Twoja firma 2.0
Twoja firma 2.0
Od dobrej do wielkiej
52,42 
Wizjonerskie organizacje
Jim Collins, Jerry I. Porras
Wizjonerskie organizacje
Wizjonerskie organizacje
Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych
48,68 
Jak upadają giganci
Jim Collins
Jak upadają giganci
Jak upadają giganci
I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
33,67 
Wielcy z wyboru
Jim Collins, Morten T. Hansen
Wielcy z wyboru
Wielcy z wyboru
Niepewność, chaos, łut szczęścia. Dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
44,93 
OUTLET
Od celu do wyniku OUTLET
Od celu do wyniku OUTLET
Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
16,45 
Dostępność: nakład wyczerpany
OUTLET
Jak upadają giganci  OUTLET
Jak upadają giganci OUTLET
I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
22,45 
Dostępność: Produkt cyfrowy- niedostępny