MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie i strategia»60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej

Newsletter

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej (Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej

3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy 

Zarządzanie i strategia

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński

  • ISBN: 978-83-8087-280-6
  • format 141 x 218 mm
  • 204 strony
  • oprawa miękka ze skrzydełkami


TO NIE KSIĄŻKA. TO 3-MIESIĘCZNY PROJEKT, KTÓRY PRZYNIESIE WYMIERNE ZMIANY.
TO ESENCJA PRAKTYCZNEGO ZARZĄDZANIA.

Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni. Ażeby to osiągnąć potrzebujesz tej książki. Każda jej strona to konkretna krótka wskazówka, o czym dziś pomyśleć, na co zwrócić uwagę.


CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą, ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem, wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?
Ta książka jest dla ciebie. Dwóch liderów, menedżerów spotkało się, aby stworzyć ten 3-miesięczny projekt, który może przynieść realne zmiany. Adam Dębowski współwłaściciel kilku firm, zatrudniający 10 pracowników, robiący w sumie obroty sześciocyfrowe. Grzegorz Skibiński dyrektor w Citi Handlowy, zarządzający bezpośrednio 35 osobami w dziale HR, odpowiadający za wielomilionowe budżety w międzynarodowej korporacji o obrotach 1 mld dolarów rocznie.

W książce znajdziesz:
- 10 różnic między korporacją a własną firmą,
- 43 Pułapki lidera,
- 24 Paradoksy biznesu,
- 16 Korpogier,
- 5 dylematów menedżera w korporacji,
- 5 dylematów właściciela firmy,
- 5 dylematów pracownika,
- 98 wskazówek, po jednej na każdy dzień.

Książka jest realizowana w ramach Idei: Czytanie 3.0, czyli pozwala wchodzić w interakcje z autorami poprzez stronę www.60sekunddziennie.pl wejdź i zapisz się na bezpłatny kurs menedżerski.


Książka składa się z 4 etapów:
1. Różnice między korporacją a własną firmą - zrozum różnice i podobieństwa, aby zastosować najbardziej odpowiednie w twoim przypadku strategie działania dla siebie i wybrać dla siebie najlepszą drogę.
2. Mechanizmy biznesowe wg Change Value Process Adama Dębowskiego: pułapki lidera, paradoksy biznesu, korpogry - zrozum, jak działają i zabezpiecz się, aby nie popełniać błędów, które zbyt dużo kosztują.
3. Codzienne dylematy lidera i pracownika: z czym na co dzień boryka się lider oraz jego pracownik i jak szybko reagować - zastosuj praktyczne wskazówki.
4. 60 sekund dziennie, codziennie – rozpocznij 3-miesięczny projekt, który przyniesie ci wymierne rezultaty. Codzienne porady i wskazówki dla ciebie i zespołu.

 


 

ADAM DĘBOWSKI - psycholog biznesu, doradca biznesowy, przedsiębiorca, mediator. Od 2006 roku specjalizuje się
w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Współwłaściciel dwóch firm (doradztwo, nowe technologie, zdrowie). Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, Forbes, Gazeta Prawna.

Charakteryzują go silne wartości, łączenie doświadczenia biznesowego jako przedsiębiorca, lider, menedżer
z psychologiczną i doradczą pracą. Prowadził szkolenia i procesy doradczo-coachingowe dla liderów z takich firm jak: Orange, Google, Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ, X-Trade Brokers czy ING.

Twórca bloga (www.adamdebowski.pl) i wideobloga (https://www.youtube.com/user/AdamDebowskiPL) o zarządzaniu zmianą, zarządzaniu ludźmi i firmą oraz platformy online z zakresu rozwoju cech i kompetencji menedżerskich, coachingowych, integralnych, psychologicznych: adamadebowski.pl


GRZEGORZ SKIBIŃSKI
- HR Shared Services Head w Citi Handlowy. Bogate, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich, zbudowane na pracy zarówno w administracji rządowej, jak i w firmach wdrożeniowych
z branży IT oraz globalnych korporacjach. Prowadził bądź uczestniczył w pracach wielu projektów z zakresu zarządzania ludźmi, a także wdrożeń systemów informatycznych.

Certyfikowany project manager, założyciel Think Tanku HR Influencers. Zdobyte doświadczenie łączy z obszarem uniwersyteckim jako członek Executive Education Advisory Board na Akademii Leona Koźmińskiego oraz z działalnością rozwojową jako członek Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Lider licznych projektów Wolontariatu oraz propagator idei CSR’u. Czynnie działa w Fundacji im. Leopolda Kronenberga oraz Muzeum Powstania Warszawskiego.

Zdobyte doświadczenie z różnych branż czyni go realnym partnerem biznesowym zarówno dla obszaru HR, jak i IT.