MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Psychologia biznesu»Sensotwórczość

Newsletter

Sensotwórczość

Sensotwórczość (Joanna Heidtman, Piotr Piasecki)

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%

Sensotwórczość

7 sposobów tworzenia wartości w zespole i w organizacji 

Psychologia biznesu

Joanna Heidtman, Piotr Piasecki

  • ISBN: 978-83-8087-099-4
  • format 141 x 218 mm
  • 288 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga
w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając
z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy.

Sensotwórczość to idea nadawania sensu działaniu - zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem "sensotwórczości" - tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów
i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa.

Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania.
 


 

Joanna Heidtman - psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki. Wiedzę
i doświadczenie zdobywała m.in. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Jest współzarządzającym
w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) i współzałożycielem Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego, wykładowcą SWPS i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.
Od wielu lat realizuje projekty głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności
i kompetencji menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami i szefami zespołów projektowych. Jej publikacje pojawiały się w magazynach: "Harvard Business Review Polska", "Marketing & More", "Think Tank", "Sens", "Charaktery", "Coaching" i "Leader's Magazine". Współpracuje jako ekspert z telewizją TVN, TVN24 oraz TVN 24 BiŚ.
Jej pasje to podróże po Azji, przyglądanie się ludziom różnych kultur i fotografia socjologiczna.

Piotr Piaseckiekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki  (Businessdoctors), pracował wiele lat w biznesie.  Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i planowaniu strategii. Jako konsultant i coach wspomaga menedżerów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Prowadzi i publikuje badania w zakresie Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego. Jest współzałożycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych i Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Na co dzień zaangażowany aktywista społeczny i ekspert sektora usług rozwojowych

 

RECENZJE

Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa. Wiedz, że masz w ręku znakomite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, stworzone po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w błyskawicznie zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. 

 więcej >

Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI)

Sensotwórczość to książka pełna wdzięczności i pragnienia harmonii, zachęcająca do głębszego poszukiwania sensu w pracy i w otoczeniu, w którym się żyje.

 więcej >

Marek Kamiński, polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca

 Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi chce szukać w niej nie tylko środków zapewnienia egzystencji, ale przede wszystkich celu dla którego warto żyć. 

 więcej >

Prof. Andrzej Blikle, profesor matematyki, pracownik Polskiej Akademii Nauk i członek Academia Europaea, w latach 1990-2010 kierował firmą A. Blikle