MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Go-Giver. Lider-Rozdawca

Newsletter

Go-Giver. Lider-Rozdawca

Go-Giver. Lider-Rozdawca (Bob Burg, John David Mann)

Nasza cena

25,42 zł

29,90 zł

RABAT 15%

Go-Giver. Lider-Rozdawca

Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze 

Bob Burg, John David Mann

  • ISBN: 978-83-8087-156-4
  • format 141 x 218 mm
  • tłumaczenie: Michał Głatki
  • 180 stron
  • oprawa miękka ze skrzydełkami

Tytuł dostępny również jako:

e-book


Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam.
   - John C. Maxwell, autor bestsellerów „New York Timesa”


W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej
w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.

Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu – musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki.

Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna – albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.
 

***


Każdy z nas powinien postępować zgodnie z przesłaniem pięknie przedstawionym w książce Go-Giver. Lider-Rozdawca – najlepsi liderzy nie starają się postępować jak „liderzy”, oni bardziej pragną być ludźmi.
   - Simon Sinek, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego: jak wielcy liderzy inspirują innych do działania i Leaders Eat Last


Go-Giver. Lider-Rozdawca niesie ważny przekaz dla liderów, wspólników i wszystkich ludzi – w przywództwie najważniejsi są inni ludzie.
   - kapitan L. David Marquet, emerytowany żołnierz amerykańskiej marynarki wojennej, autor "Turn the Ship Around!"


W prawdziwym przywództwie chodzi o twój zespół, twoich klientów, twoją społeczność i twoją spuściznę. Podziel się tą książką z tymi, dla których są to ważne sprawy.
   - Seth Godin, autor książek: "Najmocniejsze ogniwo: jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie", "Plemiona 2.0: zostań internetowym przywódcą" i "Fioletowa krowa: zmień się i bądź rozpoznawalny"


Burg i Mann po raz kolejny rzeczowo i merytorycznie uzasadnili, że sukces odnosi ten, kto kieruje się duchem egalitaryzmu, postępuje każdego dnia zgodnie ze złotą regułą etyczną i inspiruje swoich pracowników do podejmowania decyzji wypływających z ich serc i dusz. Uwielbiam tę książkę.
   - Colleen Barrett, emerytowana prezes Southwest Airlines


Burg i Mann nie tylko opowiadają świetne historie, ale są również wrażliwymi i dobrymi mężczyznami. Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawia istotę trwałego sukcesu w biznesie.
   - Gary Keller, autor książki "Jedna rzecz: zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć"


Manifest przywództwa na miarę XXI wieku przedstawiony w postaci zabawnej i wciągającej historii. Kup ją i daj każdemu
w twojej firmie!

   - Darren Hardy, wydawca magazynu „Success”, autor The Compound Effect
 


 

Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki Go-Giver. Rozdawca. Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem Endless Referrals i Adversaries into Allies. Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.

John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym Flash Foresight i Czerwonego kręgu z listy bestsellerów „New York Timesa” oraz bestselleru The Slight Edge. Jego napisana wspólnie
z Betsy Myers książka Take the Lead została uznana przez Toma Petersa i „The Washington Post” za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.