MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Psychologia biznesu»Twarze polskiego biznesu

Newsletter

Twarze polskiego biznesu

Twarze polskiego biznesu (Joanna Rubin)

Nasza cena

33,68 zł

44,90 zł

RABAT 25%

Twarze polskiego biznesu

 

Psychologia biznesu

Joanna Rubin

  • ISBN: 978-83-7746-963-7
  • format 141x218mm
  • 280 stron
  • oprawa twarda

Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces.

Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu:
- dr Irenę Eris
- Teresę Mokrysz
- Solange Olszewską
- Joanną Klimas
- Piotra Voelkela
- Wojciecha Kruka
- Rafała Brzoskę
- prof. Andrzeja Blikle
- Michała Czekalskiego
- Łukasza Olek.

Każdy z bohaterów książki odkrył w sobie talent i pasję, motywację do działania, cel do którego zmierza i zdefiniował swoją misję, którą realizuje w biznesie. Jednak motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić.

Dyskutowali o swoich historiach, marzeniach i wartościach, za które dadzą się pokroić.

Wszystkie wywiady w niezwykły sposób podsumowała wybitna psycholog dr Joanną Heidtman.


 

Joanna Rubin - jej życiowa mantra to wolność, niezależność i odpowiedzialność. Fascynują ją liderzy klasy A, relacje uczeń-mistrz i procesy zmian. Jest autorką bloga www.nakawie.pl, gdzie rozmawia z praktykami i psychologami biznesu. Zanim zaczęła blogować, blisko 10 lat spędziła w departamentach sprzedaży w instytucjach finansowych.
Joanna podpisuje się pod słowami Brene Brown:
"Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian".


Patronat: