MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

przejdź do koszyka

Twój koszyk

pusty

Strona główna»Psychologia biznesu»Twarze polskiego biznesu

Newsletter

Twarze polskiego biznesu

Twarze polskiego biznesu (Joanna Rubin)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Twarze polskiego biznesu

 

Psychologia biznesu

Joanna Rubin

  • ISBN: 978-83-7746-963-7
  • format 141x218mm
  • 280 stron
  • oprawa twarda

Pasja to dobry przepis na życie, ale to nie jest książka o złotych receptach na sukces.

Blogerka Joanna Rubin zaprosiła do rozmowy przy kawie ulubionych liderów polskiego biznesu:
- dr Irenę Eris
- Teresę Mokrysz
- Solange Olszewską
- Joanną Klimas
- Piotra Voelkela
- Wojciecha Kruka
- Rafała Brzoskę
- prof. Andrzeja Blikle
- Michała Czekalskiego
- Łukasza Olek.

Każdy z bohaterów książki odkrył w sobie talent i pasję, motywację do działania, cel do którego zmierza i zdefiniował swoją misję, którą realizuje w biznesie. Jednak motywem przewodnim publikacji jest to, że wszyscy się możemy od siebie uczyć, a wiedza jest na wyciągnięcie ręki i warto się nią dzielić.

Dyskutowali o swoich historiach, marzeniach i wartościach, za które dadzą się pokroić.

Wszystkie wywiady w niezwykły sposób podsumowała wybitna psycholog dr Joanną Heidtman.


 

Joanna Rubin - jej życiowa mantra to wolność, niezależność i odpowiedzialność. Fascynują ją liderzy klasy A, relacje uczeń-mistrz i procesy zmian. Jest autorką bloga www.nakawie.pl, gdzie rozmawia z praktykami i psychologami biznesu. Zanim zaczęła blogować, blisko 10 lat spędziła w departamentach sprzedaży w instytucjach finansowych.
Joanna podpisuje się pod słowami Brene Brown:
"Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian".


Patronat: