MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone AUDIO

Newsletter

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone AUDIO

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone AUDIO (W. Chan Kim, Renée Mauborgne)
AUDIOBOOK

Nasza cena

33,68 zł

44,90 zł

RABAT 25%

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone AUDIO

Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna 

Zarządzanie i strategia

W. Chan Kim, Renée Mauborgne

  • ISBN: 978-83-7746-948-4
  • format CD MP3
  • czas nagrania: 600 min
  • oprawa plastikowa

Światowy bestseller z nową przedmową, nowymi rozdziałami i aktualizacją przykładów

Ponad 3,5 miliona egzemplarzy sprzedanych na całym świecie!
Bestseller „Wall Street Journal”, „Businessweek”, „Fast Company”
 



Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o nowe rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do wykorzystania w tworzeniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
Rozszerzone wydanie zawiera:
•    Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
•    Aktualizacje analiz przypadków
•    Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najbardziej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.

Ta bestsellerowa książka to punkt zwrotny zmieniający tradycyjne myślenie o strategii. Śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości.
Obierz ją za swojego przewodnika, a konkurencja stanie się nieistotna.


W. Chan Kim – teoretyk biznesu, profesor strategii i zarządzania w INSEAD, jednej z największych prywatnych szkół zarządzania i biznesu na świecie, oraz jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD we Francji.
Renée Mauborgne - profesor strategii i jeden z dyrektorów Instytutu Strategii Błękitnego Oceanu w INSEAD.