MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Motywowanie»Esencjalista

Newsletter

Esencjalista

Esencjalista (Greg McKeown)

Nasza cena

38,17 zł

44,90 zł

RABAT 15%

Esencjalista

Mniej, ale lepiej 

Motywowanie, Psychologia biznesu

Greg McKeown

  • ISBN: 978-83-7746-887-6
  • format 141x218
  • 288 stron
  • oprawa twarda


W byciu esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić właściwe rzeczy.

  • Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne?
  • Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny?
  • Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny?
  • Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, do wolności doprowadzi cię droga esencjalizmu.


ODPOWIEDNIE PRZEDSIĘWZIĘCIA

Droga esencjalizmu nie polega na powzięciu postanowienia noworocznego, by częściej mówić „nie”, zmniejszyć ilość napływającej korespondencji albo opanować nową strategię zarządzania czasem. Chodzi w niej o to, żeby jak najczęściej zatrzymywać się i odpowiadać sobie na pytanie, czy inwestujemy swoje siły i zasoby w odpowiednie przedsięwzięcia.

Esencjalista nie robi więcej w krótszym czasie. Esencjalista robi tylko właściwe rzeczy.
Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem czy zwiększanie produktywności. To systematyczne
i metodyczne rozpoznawanie najważniejszych rzeczy
, eliminowanie zbędnych i skupianie się na najistotniejszych kwestiach. Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia. Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł - jeżeli sam nie ustalisz priorytetów w swoim życiu, ktoś inny zrobi to za ciebie.



 

GREG McKEOWN pisze, naucza i wygłasza wykłady na całym świecie, przekazując ludziom wiedzę na temat znaczenia esencjalizmu w życiu i w biznesie. Był zapraszany przez takie firmy jak Apple, Google, Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszych blogerów w serwisie „Harvard Business Review” oraz znajduje się na liście wpływowych ludzi (Influencers) serwisu LinkedIn.

 

Patronat medialny: