MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Zyskaj na czasie

Newsletter

Zyskaj na czasie

Zyskaj na czasie (Rajan Suri)

Nasza cena

59,42 zł

69,90 zł

RABAT 15%

Tytuł chwilowo niedostępny

Dodaj do przechowalni

Zyskaj na czasie

Quick Response Manufacturing - innowacyjna metoda zarządzania przedsiębiorstwem 

Zarządzanie i strategia

Rajan Suri

  • ISBN: 978-83-7746-479-3
  • format 15.8 x 23.3 cm
  • 201 stron


 

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania

W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach. I choć zasady te nie zmieniły się, po dekadzie prowadzenia warsztatów dla menedżerów najwyższego szczebla Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii QRM przy wykorzystaniu następujących czterech kluczowych koncepcji:

  1. Potęga czasu – olbrzymi wpływ, jaki czas wywiera na całą organizację.
  2. Struktura organizacyjna – w jaki sposób zorganizować przedsiębiorstwo, by skrócić czas realizacji zleceń.
  3. Dynamika systemu – zrozumienie, w jaki sposób współzależności między zleceniami i zasobami wpływają na czas realizacji; dzięki temu można podejmować lepsze decyzje dotyczące mocy przerobowych, wielkości partii produkcyjnych i tym podobnych zagadnień.
  4. Kompleksowe wdrożenie – QRM nie dotyczy tylko działu produkcji. Metodykę tę wdraża się w całej organizacji, w tym w takich obszarach jak planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów.

Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, w książce Już czas: Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku. Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia, w jaki sposób kraje rozwinięte, wykorzystując strategię QRM, mogą skutecznie konkurować z producentami z państw, w których koszty pracy są niskie. Ponadto znajdują się w nim użyteczne wskazówki pokazujące krok po kroku, jak wdrażać QRM, uwzględniające także takie obszary jak księgowość i zarządzanie kosztami.

Data wydania 22.11.2013 r.