MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Zarządzanie i strategia»Dobry szef, zły szef EBOOK

Newsletter

Dobry szef, zły szef EBOOK

Dobry szef, zły szef EBOOK (Robert I. Sutton)
EBOOK
epub mobi

Nasza cena

36,47 zł

42,90 zł

RABAT 15%

Dobry szef, zły szef EBOOK

Jak być najlepszym i uczyć się od najgorszych 

Zarządzanie, Zarządzanie i strategia

Robert I. Sutton

  • ISBN: 978-83-8087-793-1
  • 304 strony

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym?
W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa i czyny (i twoje miny) wpływają na podwładnych? Czy jesteś świadom tego, jak cię widzą, czy też żyjesz w świecie złudzeń? Gdyby twoi pracownicy mieli wybór, czy nadal by u ciebie pracowali?

Do napisania Dobrego szefa, złego szefa zainspirowały dr. Roberta Suttona tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy będące odzewem na jego bestseller The No Asshole Rule. Zastosował on swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wspaniali szefowie naszego świata różnią się od tych, którzy są tacy sobie albo, co gorsza, zupełnie niekompetentni.


Przeplatając przykłady z życia stosownymi naukowymi badaniami behawioralnymi, Sutton przedstawia staranny
i miejscami zaskakujący raport na temat tego, co robią najlepsi szefowie. Pokazuje sposób myślenia, środki działania
i postępowanie najlepszych szefów oraz wyciąga wnioski z błędów, jakie ci najgorsi popełniają raz po raz
. Zestawia dobre i złe posunięcia szefów w czasie pełnienia podstawowych obowiązków: obejmowania kierownictwa, podejmowania mądrych decyzji, potwierdzania słów czynami czy wykonywania „brudnej roboty”.

Jego książka Dobry szef, zły szef to ostateczny plan działania dla każdego, kto jest liderem, menedżerem lub kierownikiem, kto ma bezpośredni i częsty kontakt z podwładnymi i jest osobiście odpowiedzialny za kierowanie nimi oraz ocenę ich pracy, a także droga wybawienia dla tych, których szefowie nie rozumieją problemu.
 




Robert Sutton
jest profesorem teorii i techniki zarządzania na Uniwersytecie Stanforda oraz profesorem honorowym
w dziedzinie zachowań organizacyjnych w Podyplomowej Szkole Biznesu Stanforda. Prowadzi także warsztaty dla dyrektorów i menedżerów z dziesiątków branż i z ponad 25 krajów. Szczególnie bliska jest mu uczelnia Hasso Plattner Institute of Design, powszechnie nazywana „szkołą myślenia projektowego na Stanfordzie”. Sutton jest współtwórcą jej wielokierunkowego programu edukacyjnego, który pozwala stosować w praktyce i rozpowszechniać „myślenie projektowe”.

Napisał wiele książek, między innymi bestseller „New York Timesa” i „BusinessWeek” The No Asshole Rule (Bubkom mówimy – nie), który został przetłumaczony na 19 języków, a jego nieangielskojęzyczne wydania sprzedano w liczbie ponad 350 000 egzemplarzy. Sutton został uhonorowany wieloma wyróżnieniami i otrzymał liczne nagrody, m.in. został uznany przez magazyn „Business 2.0” za czołowego „guru zarządzania”, a także według „BusinessWeek” wszedł do grona dziesięciu „największych gwiazd szkół handlowych”, które zrzesza „profesorów wywierających wpływ na współczesny biznes, wykraczając w swoim myśleniu daleko poza akademicką naukę”.