MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Sprzedaż»Doświadczenie APPLE

Newsletter

Doświadczenie APPLE

Doświadczenie APPLE (Carmine Gallo)

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Doświadczenie APPLE

Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów 

Sprzedaż, Zarządzanie i strategia

Carmine Gallo

  • ISBN: 978-83-7746-436-6
  • format 158 x 233mm
  • 250 stron
  • oprawa twarda z obwolutą



Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple


W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników – ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam – najwyższy – standard obsługi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

- inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji,
- inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta,
- miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

O AUTORZE

Carmine Gallo jest konsultantem ds. komunikacji, z którego usług korzystają największe marki globalne. Niegdyś prezenter i korespondent stacji telewizyjnych CNN i CBS, obecnie jako mówca biznesowy przemawia do przedstawicieli najwyższego kierownictwa firm takich jak Intel, Cisco, Google, Coca-Cola czy Pfizer. Jest autorem felietonów My Communications Coach ukazujących się w serwisie Forbes.com. Napisał kilka międzynarodowych bestsellerów, w tym książki Steve Jobs: Sekrety innowacji, Steve Jobs: Sztuka prezentacji oraz The Power of foursquare. Gallo pojawiał się na łamach „Wall Street Journal”, „New York Timesa” i „Success Magazine” oraz na antenie stacji CNBC. Mieszka w Pleasanton w Kalifornii, ma żonę i dwie córki.
Kontakt z Carmine Gallo jest możliwy za pośrednictwem strony internetowej www.carminegallo.com

OPINIE O KSIĄŻCE

Pozornie to prosta książka. I prosty jest jej przekaz - traktuj dobrze swojego klienta. Tyle i aż tyle. Ale rzeczy proste w biznesie wcale nie są łatwe. A traktowanie dobrze klienta jest niezwykle trudne i wymaga - tak jak to detalicznie opisuje C.Gallo - skomplikowanego systemu zarządzania ludźmi, który Apple opanował do perfekcji w swoich sklepach. U jego podstaw leży właściwa selekcja, motywacja, szkolenia, ale przede wszystkim najstarsza biznesowa prawda, którą Apple odkrył dla nas na nowo -€“ ludzie muszą mieć radość i pasję z realizacji zadań, a firma ma tworzyć otoczenie, w którym mogą to robić.
Prof. Krzysztof Obloj, University of Warsaw&Kozminski University

Carmine Gallo w eleganckim i prostym stylu wyjaśnia, co czyni doświadczenie oferowane przez Apple tak wyjątkowym. Bez względu na to, czym się zajmujesz, w tej książce znajdziesz szalenie przydatne porady!
Garr Reynolds, autor bestsellerów Zen prezentacji i PreZENter bez tajemnic

To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.
Tony Hsieh, autor bestsellera „New York Timesa” Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.

Fascynujący poradnik dla wszystkich właścicieli firm z całego świata, którzy chcieliby na nowo zdefiniować doświadczenie oferowane klientom.
Loic Le Meur, dyrektor generalny LeWeb

Dlaczego inne sklepy nie oferują doświadczenia zbliżonego do tego, które znamy z Apple Store? Carmine Gallo udziela celnej odpowiedzi na to pytanie, a przy okazji precyzyjnie wyjaśnia, w jaki sposób zagwarantować, aby twoi klienci nigdy tego pytania nie zadawali.
Matthew E. May, autor książek In Pursuit of Elegance oraz The Laws of Subtraction

Carmine Gallo odkrywa przed nami magię Steve’a Jobsa, który potrafił wpływać na życie innych ludzi. Jego prosta i wspaniała wizja powinna stanowić sedno każdej interakcji handlowej we współczesnym świecie.
Peter Steinlauf, prezes Edmunds.com

To wspaniały zbiór przemyśleń i rad, którymi może kierować się każdy, kto myśli o zapewnieniu prawdziwie wspaniałego doświadczenia – czy to w handlu detalicznym, w sektorze usług, czy w branży oprogramowania.
Dan Roam, autor książek Narysuj swoje myśli oraz Blah Blah Blah

Data wydania: 26.04.2013