MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna»Marketing i PR»Dobro popłaca!

Newsletter

Dobro popłaca!

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Dobro popłaca!

Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy, a zyski rosną 

.., Marketing i PR

Philip Kotler

  • ISBN: 978-83-7746-399-4
  • format 158/233mm
  • 286 stron
  • oprawa twarda z obwolutą

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.

Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:
•    przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną,
•    wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami,
•    organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie,
•    zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat,
•    radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią.

Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!

Jak wybrać inicjatywę i stworzyć skuteczną kampanię – na złość cynikom!
Książka Dobro popłaca! dowodzi, że firma może czerpać korzyści z czynienia dobra. Dostarcza współczesnych przykładów z terenu Stanów Zjednoczonych i całego świata. Opisuje między innymi przypadki następujących firm:
General Electric * IBM * Nike * Seventh Generation * Starbucks * Ben & Jerry’s * Whole Foods Market * Johnson & Johnson * Campbell Soup Company * Bristol-Myers Squibb * Mattel * McDonald’s * AT&T Wireless * Target * Chipotle Mexican Grill * DuPont * First Response * Macy’s * Farmers Insurance * Food Network * Pearson * Marks and Spencer * General Mills * LensCrafters * TOMS Shoes * Sainsbury’s * Avon * Pedigree * Procter & Gamble * Subaru * TELUS * Kraft Foods * SUBWAY * Levi’s * Best Buy * Energizer * Allstate * Clorox * Miron Construction * V/Line * Lowe’s * Anglian Water * PepsiCo * The Boston Beer Company * Western Union * Pfizer * ConAgra Foods * Sellen Construction * FedEx * Patagonia * Coca-Cola * Microsoft

 

O AUTORACH


Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.


David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę www.causemarketingforum.com w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.

Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.