MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna

Newsletter

Philip Kotler

Dobro popłaca! (Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy R. Lee)

Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy.

więcej

Nasza cena

50,92 zł

59,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

 


Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 AUDIO (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
AUDIOBOOK

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 EBOOK (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
EBOOK
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i  integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%