MT Biznes. Książki dla profesjonalistów

Strona główna

Newsletter

Iwan Setiawan

Marketing 3.0 (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)

 


Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.
więcej

Nasza cena

42,42 zł

49,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 AUDIO (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
AUDIOBOOK

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.

więcej

Nasza cena

29,67 zł

34,90 zł

RABAT 15%

Marketing 3.0 EBOOK (Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan)
EBOOK
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i  integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i  odzwierciedlać ich wartości.
więcej

Nasza cena

33,92 zł

39,90 zł

RABAT 15%